Back to School

Uncategorized

It’s September everybody, meaning its back to school and it’s fall quite soon. We have had great weather in VTown at the beginning of the month. However, I expect it to get more autumn soon. I can’t wait to coze up to one of these jumpers and cardigans soon.
Anyways, I’ve mentioned school before, haven’t I?
It is weird for me getting up and realising that everyone was out and weirdly enough I sort of feel left out. That’s what’s up! I would only wish to go back to Junior High since those were the best years I had of schooling and I still envy all students who get to see their best friends in school and stuff. I’m not whining or anything, I’m just reminiscing and walking down memory lane a bit.
On the other hand I am pretty excited about Uni. Knowing that I can play with the ‘older’ ones now and start being the real me I want to be. Yet, I am also nervous about everything else since Uni can really be overwhelming but then again I have enough support behind my back. It is also quite scary when you think that the adult life has officially started. You are supposed to do everything by yourself but since I am me, I guess I would just need a little push from my loved ones. I’m getting to independence though, no worries.
As for the other important people in my life, I am very happy for them to start school or start again. I am sure that it is part of God’s plan and I am also sure that they will just be alright.

I wish all of you guys a happy start in the new school year as well as enough energy, motivation and stamina.
=] <3 don't forget to smile.
Ezzy

Tja, es ist September Leidln. Was heißt das für uns? SCHULE beziehungsweise auch der Beginn der Herbstjahreszeit. Viel können wir davon noch nicht spüren, da das Wetter uns noch mit Hitze und sehr viel Sonne beschert. Kann man sich darüber beklagen? Hah, ich in dem Fall schon, da ich mich 10 Tage unter brennender Sonne ausgeschwitzt habe und ich deswegen auch eine kleine Abkühlung willkommen heißen könnte. Jedenfalls will ich nicht länger über das Wetter reden, sonder mehr über die SCHULE.
Es war relativ komisch, als ich heute in der Früh aufgestanden bin und keiner zu Hause war. Alle waren in der Schule und ich habe mir nur gedacht, dass es nett gewesen wäre, wenn ich wieder in der Mittelschule in einer Klasse mit meinen ganzen besten Freunden sitzen könnte. Man kann jedoch nicht alles haben, hab ich Recht? Für mich beginnt die Uni erst in einem Monat und ich habe gemischte Gefühle, wenn es darum geht. Einerseits bin ich froh, dass ich endlich unter mehrern Leuten sein kann, wobei mich das Anfangs warscheinlich total überfordert, aber ich bin mir sicher, dass wird sich legen beziehungsweise ich werde mich durchschlagen. Mir muss man noch in den Hintern treten, um gewisse Dinge zu erledigen, aber ich hoffe, dass ich das in den nächsten paar Monaten nicht mehr brauche.
Für die Leute, die einen neuen Schulstart beginnen, wünsche ich nur das Beste! Ihr wisst, wer ihr seid und ich will nur einmal anmerken lassen, dass ich total stolz auf euch bin. Ihr werden die Schule rockkken!

Für den Rest der Welt wünsche ich allen Schülern viel Energie, Motivation und Ausdauer.
=] <3 don't forget to smile.
Ezzy
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s